رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

انسانی که "درونش" خالی باشد از خداوند
خواسته یا ناخواسته متوجه "بیرون" خواهد شد
وقتی متوجه بیرون شد، محو در "تکثر" خواهد شد
وقتی محو تکثر شد، مست "شهوات" خواهد شد
وقتی مست شهوات شد، از "راه" گم خواهد شد
وقتی از راه گم شد؛
تشخیص "حق و باطل" برایش دشوار خواهد شد

الهی! خالی از نورم مکن، دورم نکن...

.....................

دست بر نقصم زد و سالم شدم
بر در میخانه اش خادم شدم
گفت ساقی: خالص یک رنگ نه ای!
زین سخن لرزیدم و نادم شدم...

...........

قدم بر دیدگان حقیر بذارید در بخش حلقه معرفت مجازی!
.........

اینستاگرام: laahoot313@
سید محمود موسوی ( نادم )

پیوندها

اندر احوالات ما...

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ

  همین جوری!

                      

         شده بنزین موتور 1 تمام و من زیرِ پل 2

        انتظار فرج 3 از اول اندیشه 4 کِشم... 5



1- تو ابن روزایی که ماشین رو فروختیم و گرانی بنزین ،موتور داماد کوچیکمون که مثل برادر برامون خیلی کارگشاست...

2- پل اندیشه، همونی که اول اندیشه قرار داره و از بالا، عرض بزرگراه کلانتری رو رد میشه و میخوره به آزادشهر!!!

3- تماس گرفتیم اخوی گرامی بنزین آورد ( درسته یک مقدار طول کشید اما مهمه که بالاخره رسید )

4- بولوار اندیشه، همونی که هرکس از زائران امام رضا ! از هر نقطه مشهد اگه سراغشو بگیرن ازت، باید مطمئن باشی که میخوان برن استخر موجهای آبی !!!

5- فی البدائه مثلا :)   ساعت 14 عصر - جیز گرما ( الحمدلله )

 

نظرات (۲۸)

سلام سایت بسیار زیبایی دارید
  • آرام صولتی
  • شعره این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خط آخرش از کلمه خیز خوشم اومد
    خخخخخ
    پاسخ:
    اگه خدا قبول کنه شعره دیگه، البته بدون عین!
    منظورتون کلمه جیز بود دیگه؟! بله گرمای شدید، الحمدلله علی کل حال! گرماش و سرماشو همه ی نعمات خدا جای شکر زیاد داره...
    موسوی...
    پاسخ:
    بله
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    جالب بود
    قلمتون مستدام
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام علیک و رحمةالله
    سلامت باشید سر سفره حضرت زهرا
    اللهم عجل لولیک الفرج
    هیچی, فامیل درامدیم:-)
    پاسخ:
    به سلامتی!

    گر چرخ خری بهتر باشد
    پاسخ:
    متاسفانه عادت کردیم به راحتی
    و البته نداشتن وقت
    پس به زودی ماشین ان شاءالله
    +++
    سلام و عرض ادب،
    خیلی هم جالب :)
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ما که شاعر نیستیم... ولی اگر کلمه به کلمه توضیح نداده بودین محال بود بفهمیم معنی اش چیه!
    پاسخ:
    کلا نیاز به توضیح داشت
  • آرام صولتی
  • خخخخخخخخ
    بعله همسایه عزیمممم...منظورم جیز بود البته من دیشب خوندم خیز و به نظرم جالب بود اما الان که فهمیدم درستش چی بود به نظرم جیز گرما بامزه تره ....
    پاسخ:
    بله، بامزه تر و البته سوزان تر
    بترسیم از جیز گرمای جهنم...
    اخوی دارم css قالبو عوض می کنم.
    پاسخ:
    بابا زیر دیپلم بگو ماهم بفهمیم!
    کاش یکی  هم css قالب ما رو عوض میکرد...
    سلام
    ممنون از حضورتان...
    موفق باشید...
    پاسخ:
    سلامت باشید
    گرافیک قالب. اینو انجام بدم ماله شما رو هم انجام میدم اگه بخوای ان شا الله
    پاسخ:
    قالب خودم رو گفتم داداش، گرافیک قالب دل شاید !!
    قالب وبلاگ که همین کافیه برای نوشته های بی حساب و کتاب من...
    لطف داری شما اخوی، ممنون...
    بی تعارف اگه می خوای بگو تغییرش بدم طبق سلیقت قشنگ شه ، ما حزب اللهی ها باید هوای همو داشته باشیم
    پاسخ:
    آقایی شما... شاید یک وقتی مزاحم بشم اخوی
    شما لطف داری ولی باید روش فکر کنم هر جند بی سلیقه ام!
    ان شاءالله همیشه حزب اللهی باشی
    که ان حزب الله هم الغالبون...
  • احسان اسکندری
  • انتظار فرج از اول اندیشه کشم ...
    :D
    پاسخ:
    اینم حد انتظار کشیدن من !
  • حسین یاوری
  • سلام
    ممنون که اومدید
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم...
  • احمدرضا رحیمی
  • سلام.ممنون که سر زدید.ان شاء الله که موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید...
    سلام
    آقا اگه نمیگفتید مشهد هم میفهمیدیم مشهدی هستید؛
    بخاطر اون "بولوار" ک نوشتید!
    معمولا تو مشهد نمیگن "بُلوار" ... ;-)
    +التماس دعا، همسایه امام رضا!
    پاسخ:
    سلام...
    البته بلوار هم مِگن تو مشهد! اتفاقا بولوار کمتر مِگن!

    یا دِری مسخرَمان مُکُنی؟!

    بله، البته همسایه " روسیاه " امام رئوف...
    عاقبت بخیر بشید...


    احسنت. کارت خوبه. موفق باشی
    پاسخ:
    موید باشید ناشناس بزرگوار
    سلام ممنون از حضورتون
    به کامنتی که گذاشتید پاسخ دادم و همچنین به پستی که توش نظرداده بودید کمی اضافه کردم
    موفق باشید یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید...
    ممنون، خوندم و پاسخش رو نوشتم
    علی یارتون...
  • فرناز فرزان
  • سلام
    جالب بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید...
    احسنت خسته نباشی
    پاسخ:
    کلیک رنجه فرمودید!
  • سید حسین حسینی
  • اندر احولات شما فی البداهه

    برخیز و مخور غم ، که شده بنزین گران
    بنشین و دمی به شادمانی گذران

    ممنون که به وبلاگ بنده سر زدید

    با افتخار وبلاگ شما لینک شد
    در صورت تمایل لینک کنید
    پاسخ:
    :))
    حتما، وبلاگ حقیر مزین شد به : نصر من الله و فتح قریب
    وفقک الله...
    ما غلط بکنیم بچه محله امام رضا رو مسخره کنیم
    + اون کلمات کسره دار زیادی که گفتید، وقتی ک میخوام صحنه یا حالتم رو توصیف کنم میاد. دست خودم نیست! :)))
    ++ از دیشب خودم صاب خونه شدم ;)
    دعامون کن همسایه امام رضا!
    پاسخ:
    بزرگوارید شما، شوخی بود...
    به هرحال هرچی هست از کلمات کسره دار خوشم میاد !!!
    الهی عاقبت بخیر باشی، چه صاحب خونه! چه مستاجر!
    چه باحال
    شما مشهدی اید!
    چه با حالتر دایی من هم توی اندیشه می شینن!
    سلام
    من تا حالا پامو نذاشتم موجهای آبی
    همش میرم خونه داییم! این فرضتون نقض شد!
    :)))
    پاسخ:
    خیلیها مشهد هستند و خیلیها هم اندیشه میشینن، اینکه باحالی نداره !!!

    سلام
    گفتم هرکس از زائرین که آدرس اندیشه رو بگیرن میرن موجهای آبی! شما که آدرس داییتون رو بلدین، پس فرضم درسته هنوز...
    شایدم نباشه، یک چیزی نوشتم دیگه حالا !
    یاعلی...
    وای نه ناراحت شدید؟
    ولی خیلی جالبه که اندیشه معروفه به این دلیل!
    تا حالا اینجوری بهش نگاه نکرده بودم /:)
    نه برام جالبه که تو بیان دارم رفقای مشهدی یافت می کنم همین
    .
    .
    .
    وزن شعرتون هم جدا قشنگ بود لایک
    داغی ِ هوای ِ مشهد هم که خدایی معرکه است تصویر لایک!
    پاسخ:
    نه بابا ناراحتی چیه
    مشهدی ها همه جا هستن!
    موفق باشید
  • ذره ای از تبار نسیان
  • سلام
    لینک شدید بزرگوار.
    اگر مایل بودید،شما هم ما رو لینک کنید.

    خداقوت
    پاسخ:
    سلامت باشید
    بله حتما
    وبلاگ حقیر معطر شد به واژه های بلوری
    یاعلی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">