رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

انسانی که "درونش" خالی باشد از خداوند
خواسته یا ناخواسته متوجه "بیرون" خواهد شد
وقتی متوجه بیرون شد، محو در "تکثر" خواهد شد
وقتی محو تکثر شد، مست "شهوات" خواهد شد
وقتی مست شهوات شد، از "راه" گم خواهد شد
وقتی از راه گم شد؛
تشخیص "حق و باطل" برایش دشوار خواهد شد

الهی! خالی از نورم مکن، دورم نکن...

.....................

دست بر نقصم زد و سالم شدم
بر در میخانه اش خادم شدم
گفت ساقی: خالص یک رنگ نه ای!
زین سخن لرزیدم و نادم شدم...

...........

قدم بر دیدگان حقیر بذارید در بخش حلقه معرفت مجازی!
.........

اینستاگرام: laahoot313@
سید محمود موسوی ( نادم )

پیوندها


الصلوة و السلام علیک یا صاحب دعوة النبویة

و الصولة الحیدریة

و العصمة الفاطمیة

و الحلم الحسنیة

و الشجاعة الحسینیة

و العبادة السجادیة

و المآثر الباقرة

و الاثار الصادقیة

و العلوم الکاظمیة

و الحجج الرضویة

و الجود التقویة

و النقاوة النقویة

و الهیبة العسکریة

و الغیبة الالهیة...


+ بخشی از توسل به ذوات معصوم علیهم السلام

+ از ناحیه مقدس امام زمان به خواجه نصیر طوسی

+ منبع صحیفه مهدیة

نظرات (۱۰)

اقا ببخش من را
  • محمد شورگشتی
  • سلام سید جون! ممنون که هیییی سر میزنین.
    دعات می کنم ، دعام کن!
  • انجمن جلال آل احمد

  • سلام و عرض ادب.

     مطلب "خیانت یکی از سران فتنه به فلسطین"  را

    با این رمز  مطالعه بفرمایید:


    "خاتمی"


  • مارال رئیسی
  • سلام.وبتون عالیه
    خوشحال میشم به منم سر بزنید
    ونظر بدید
    با تبادل لینک هم موافقم
    با تشکر
    سلام. خداقوت. وبلاگ خوبی داری. اینو خارج از جریان لینک بازی گفتم. من مایلم با هم لینک بشیم.
    تشکر. یاحق./
    پاسخ:
    سلام
    نظر لطفتونه
    خواهش میکنم، وبلاگ حقیر مزین شد به دلبری برگزیده ام که مپرس...
    حق یارتون...
  • منتظر المهدی
  • السلام علیک یابقیه الله
  • رامین ارشدی
  • خدا با ماست...
    پاسخ:
    خدا که با ماست
    مشکل این جاست که ما با خدا نیستیم...
  • رامین ارشدی
  • حاجی منم به راه راست هدایت کن ...
    خسته شدم از این زندگی کوفتی..
    پاسخ:
    ای بابا
    یکی باید مارو هدایت کنه...
    همین وبلاگتون خیلی خوب و مفیده
    نیتتون رو بذارید سلامتی فرزندان امام زمان عجل الله ( امام پدر واقعی ماست...)
    خیلی قشنگ میشه...

    اما اعمالمون! من که خودم تعطیلم! اما از آقای بهت پرسیدن چکار کنیم؟ دستورالعمل بدید!؟ فرمودند: همون چیزایی رو که بلدین عمل کنید...
    اگه کتاب میخواین: خودتون میدونید تفکر و تدبر در قرآن کریم... خوندن تفسیر قرآن از بیان شیرین ائمه اطهار...

    اگه خاص تر و ریزتر سوال داشته باشید درباره این کامنت در خدمت هستم... هرچند خودم درجا دارم میزنم!!!
    التماس دعا...
  • رامین ارشدی
  • مرسی حاجی ...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    عاقبت به خیر بشید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">