رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

انسانی که "درونش" خالی باشد از خداوند
خواسته یا ناخواسته متوجه "بیرون" خواهد شد
وقتی متوجه بیرون شد، محو در "تکثر" خواهد شد
وقتی محو تکثر شد، مست "شهوات" خواهد شد
وقتی مست شهوات شد، از "راه" گم خواهد شد
وقتی از راه گم شد؛
تشخیص "حق و باطل" برایش دشوار خواهد شد

الهی! خالی از نورم مکن، دورم نکن...

.....................

دست بر نقصم زد و سالم شدم
بر در میخانه اش خادم شدم
گفت ساقی: خالص یک رنگ نه ای!
زین سخن لرزیدم و نادم شدم...

...........

قدم بر دیدگان حقیر بذارید در بخش حلقه معرفت مجازی!
.........

اینستاگرام: laahoot313@
سید محمود موسوی ( نادم )

پیوندها

به خدا می آیی ...

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۲ ب.ظ

پیر ما داد خبر این که شما می آیی
آخرین ذخیره ای نور خدا می آیی

ما که خوابیم نه انگار که دوریم از تو !
مضطرِ حقیقیِ دست به دعا می آیی

مردم شهر ندارند گله از دوری تو
نامه هاشان همه کوفیست چرا می آیی؟

سیل برده همه ی باور این مردم را
نیست یک خانه مهیا به کجا می آیی!

جمعه ها ندبه نمودیم برای نانی !!!
خیمه زن در دلِ صحرا ، تو به ما می آیی ؟!

مادرِ شهیده ات باز تو را می خواند...
ذوالفقارِ دلِ حیدر به سزا می آیی

به حریمِ عمه جان باز جسارت کردند...
بهرِ تسکینِ دلِ اهل وِلا می آیی

( نادمت ) مُرد ولی باز نویدی آمد
پیر ما داد خبر این که شما می آیی


عکس از وبلاگ : adinezohur بلاگفا

+ حضرت استاد میفرمایند، ظهور خیلی نزدیکه، خیلی نزدیک تر از آنچه ما فکر میکنیم...
++ فرمودند خیلی باید آماده باشیم و تلاش کنیم و خودمان را وقف حضرت بکنیم...

                                                                                      یا صاحب الزمان! ادرکنی و لا تُهلکنی...

نظرات (۳۳)

سلام ای گرامی
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
و علیک السلام
الهی آمین...
سیل برده همه ی باور این مردم را
نیست یک خانه مهیا به کجا می آیی!
خیلی زیبا بود
ممنون از کلیک رنجه تان به سایتم و از دعوت شما
پاسخ:
خواهش میکنم
دعوت!؟!
  • الـ ه ـام .ع
  • اللهم عجل لولیک الفرج...
    که از بی ایمانی های می ترسم...
    پاسخ:
    الهی آمین
     وارزقنا زیارته و معرفته و شفاعته
    در ره منـزل لیلی که خطـرهاست در آن

    شرط اول قدم آن است که مجنون باشی
    پاسخ:
    بله همین طوره
    سلام
    یکی از اساتید اخلاقِ اینجا هم همینو گفت. نمی دونم چی دارن می بینن، ولی اکثر علما به اتفاق دارن می گن که خیلی خیلی نزدیکه...
    خدا کنه که ظهور رو درک کنیم و جلوی آقامون روسفید باشیم
    اللهم عجل فرجه و سهل مخرجه
    پاسخ:
    سلام...
    ما مو میبینیم و آنها پیچش مو
    ما ابرو و آنها اشارتهای ابرو...
    خدا کند...
    و اوسع منهجه و انفذ امره...
    سلام و احترام
    ممنون از حضور شما
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلامت باشید...
  • جامانده از خدا
  • روز ظهور تو چه سر افکنده می شوند،آنها که در دعای فرج کم گذاشته اند...
    الـلهم عـجل لـولیـک الـفرج
    پاسخ:
    الهی سرافکنده نباشیم
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • الهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    الهی آمین...
    ما بی خیال ِ تو
    تنها خیال می‌کنیم که زنده‌ایم
    پاسخ:
    خیال میکنیم...
    قطعا و بلاشک
    انا غیرالمهملین لمراعتکم
    اون ها که لحظه ای و انی از رسیدگی به امور ما غافل نمیشوند

    ممنون از تذکرتون
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • کتیبه زیبا(هیوا)
  • سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست

    ور نه عشق تو کجا ، این دل بیمار کجا

    کاش در نافله ات نام مرا هم ببری

    که دعای تو کجا ، عبد گنه کار کجا ...
    پاسخ:
    چه می شود که مرا با خدا کنی آقا
    ز قید و بند معاصی رها کنی آقا
    دعای من به در بسته می خورد ای کاش
    خودت برای ظهورت دعا کنی آقا...
  • کتیبه زیبا(هیوا)


  • درد ما را خداوند دوا خواهد کرد

    بر ظلمت ما شمع عطا خواهد کرد

    فردا همگی به چشم خود می بینیم

    شمع با چشم جهان بین چه ها خواهد کرد

    پاسخ:
    دلم نوای تو دارد نوای آمدنت
    رسد به گوش دل و جان صدای آمدنت...
    بلی نفس زنان نیز شهیدیم ...
  • نشانه گمنام
  • باران که می اید دلتنگتر میشوم
    و تنهای تنها بدون چتر زیر باران قدم میزنم و می خوانمت
    صدایت می کنم اما نه انگار باید بی خیال آمدنت باشیم
    چون بی خیال دنیا نیستیم
    ببخش مولایم ببخش که در گرداب دنیا غرق شده ایم
    و دیگر ندبه هایمان نیز بوی ظهور نمی دهد
    ببخش
    پاسخ:
    ببخش
    قول می دم آدم بشم مولا...
  • ریحانه زهرا کیان
  • سلام
    ممنون از وب خوبتون.
    به ما هم سر بزنید.
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم، سر زدم
    یاعلی...
  • احمد جاودان
  • سلام
    ارادت
    لذت بردم
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    علی یارتون...
    صحبت های سیدحسن آقا میری رو گوش کنید،تو رسانه اینترنتی بیدار باش،مردم خسته شدن از بس براشون روضه خوندید
    پاسخ:
    صحبتهای سید حسن آقامیری در هاله هایی از ابهام است
    زیاد پیگیر ایشون نباشید
    در ضمن به جای عکسهای فانتزی و آتلیه ای که از خودشون تو سایت بیدارباش زدند بهتر بود عکسی از امام یا رهبر بگذارند!!!
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • سلام
    ممنون از بازدید و نظرتون
    انشالله که لایق همراهی حضرت باشیم
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    پاسخ:
    ان شاءالله
    آمین...
    هر چه قدر هم حرف بزنید وکار کنید مردم دیگه خسته شدن،دیگه حال وحوصله هم ندارن ،افراط وتفریط در دین ضربه ی محکمی به دین میزنه ،هر چه قدر هم کار کنید مردم دیگه اگاه شدند،دیگه نمیتونن کسی رو بپذیرن،ونوشتن از حضرت اما ضربه دن به دین هیچی رو درست نمیکنه،
    پاسخ:
    ببخشید عزیزم حرفاتون مفهوم نیست!!!
    ایشون هم که گفتم اصلا حرفاشون مبنایی و اصولی نیست!!!
    خواهش میکنم چرت و پرت نگید
    یاعلی...
    نزدیک، و اگر ما بخواهیم، نزدیک تر
    پاسخ:
    ان شاءالله، خیلی نزدیک تر
    قشنگ بود ، از بابت اینکه گفتی عکس ماله کجاست خیلی خوشم اومد.
    می خواستم دعوتت کنم به وبلاگی که جدیدا با هاش آشنا شدم خیلی جالب می نویسه و موضوعات اساسی رو هم مطرح می کنه آدرسش هم : nasln.blog.ir هستش ، می خوام نظرت رو راجع به مطالبش بدونم مخصوصا " " مرام شیعه ".
    پاسخ:
    بله قبلا دیدم وبلاگشون رو
    مطالب خوب و جنجالی تا حدودی
    اما یک پست گذاشته بودن که الان نیست فکر کنم. به اون انتقاد کردم و فکر کنم برداشتنش الحمدلله.
    عکس حسن آقای روحانی رو در لباس یکی ازین فیلمای خارجی فکر کنم بتمن بود!!! بهشون گفتم درسته من خودم سخت ترین انتقادهارو به روحانی دارم، اما در شان ایشون که رییس جمهور انتخابی ما هستند و در لباس پیغمبر، نیست. فک کنم حذفش کردند
    در کل این چندتا مطلبششون خوبه و مرام شیعه هم کا عالیه
    یاعلی...
  • جواد رحیمی
  • می گم این استادی که آخر پستتون ازش یاد کردید ، کی هستند؟
    پاسخ:
    از اساتید بزرگوار اخلاق در مشهد
    استاد طهرانی
    چند سالی هم دمت حضرت آقا بودند...
    جقدر بی ادب هستید!!
    پاسخ:
    سمت و سو و بوی صحبتهاتون مشخصه که آخرش کار به اینجا میرسه!
    گفتم زودتر شروع کنم بهتر که زودتر دیگه تموم بشه!

    چرت و پرت نگید که بد نیست! یعنی حرفای الکی و بدون سند و بدون منبع و سیاهنمایی و بی اصل و ریشه و بدون آگاهی و... نزنید!
    مثل وقتی که میگن غلط کرد... یعنی اشتباه کرد... اما مردم فکر میکنن که حرف بدی زده :)

    به هرحال اگه ناراحت شدید ببخشید و این که دعا کنید با ادب بشم
    از یک طلبه که زود جوش بیاره که نمیشه توقع داشت خوب هم کار کنه،از این به بعد هزاران نفر انتقاد میکنن،ناراحت میشن،چرا زود جواب میدید!وقتی میگید چرت وپلا میگید یعنی حرفم بی مفهوم واساس هست،میگم گوش کنید نگفتم پیروی کردم وچرا کارش جنجالی شده وخیلی ها خوششون اومده از حرفاش،پس زود جوش نکنید،میگم شما به عنوان یک طلبه باید عمقی نگاخ کنید وریشه یابی کنید چی میگن،پس زود منو مواخذه نکنید،وقتی میگم مردم خسته شدن از بس افراط وتفریطی هست تو جامعه،مردم دوست ندارن زیاد اشک بریزن،گریه خوبه اما زیادش رو چون همه ظرفیت وتاثیراتش رو نمیدونن نمی پذیرن،پس فکر کنید
    پاسخ:
    یک نکته، زود جوش آوردن یک بحثه و قاطع صحبت کردن یک بحثه!
    مسئله اینه که ما هرکسی این چیزهارو با نگاه خودش میسنجه و نتیجه گیری میکنه بدون این که حرف دین رو بدونه!

    به عنوان نمونه! همین من و کامنتی که شما گذاشتید که :
    بنده گفتم: لظفا چرت و پرت نگید ( این یک جمله و یک رفتار بود که بهش نمیشه گفت بی ادبی، که براتون توضیح دادم. چرت و پرت یعنی حرف بی پایه و اساس )
    شما گفتید: چقدر بی ادب هستید (این نشانگر قالب فکری و اعتقاد شماست که با شنیدن فقط یک جمله و نشناختن اون شخص ، اون رو کلا بی ادب معرفی میکنید)

    حالا میشه نتیجه پیری کرد که چه کسی بی ادب و چه کسی با ادب هست، نقطه سر خط...
    حقیر با انواع اقسام آدمها تیو جامعه حقیقی حتی و بعضا جامعه مجازی بحث زیاد میکنیم و در آخرش هم همه با هم رفیقیم و دوست...
    عزیزم! الان وقت این حرفها نیست! الان وقت بازی با این لغات نیست! الان وقتمون رو هدر میدیدم اگه هنوز خودمون رو درگیر بحثهای الکی کنیم...
    اما
    کامنت اولتون این بود که گوش کنید، ما قبلا مطالب ایشون رو شنیدیم و بررسی کردیم و به شما عرض کردم مطالب ایشون بعضا پایه و اساس نداره!!!
    شما در کامنت بعدی نوشتید افراط و تفریط و مردم خسته شدن و... ازین حرفها. کاملا مشخصه که تحت تاثیر حرفهای ایشون هستید...

    در یک کامنت شما 1 - بی ادبی به شخصیت بنده، با برداشت از یک جمله چرت و پرت نگو، 2- دروغ گفتن، به خاطر اینکه میفرمایید پیروی نکردم اما همون حرفای بی پایه و اساس و سیاهنماییهای ایشون رو نوشتن تو کامنتهاتون، کاملا مشخصه... اما بنده شما رو متهم نکردم در صورتی که شما این کار رو انجام دادید...

    عزیز بزرگوار، بنده در فضای حقیقی با اونهایی که دنبال حقیقت هستند به اندازه توان خودم با زبان لین و نرم که قرآن فرموده و با سعه صدر برخورد میکنم و الحمدلله نتیجه ش رو هم دیدم... اما یک جاهایی وقتی خطر تحریف و دروغگویی و ضربه خوردن به اسلام هست، باید خیلی سریع جلوی اون حرف رو گرفت تا ادامه پیدا نکنه و خیلی از نوجوانها و جوانهای دیگه ذهنشون درگیر نشه...
    صحبتهای ایشون عرض کردم مبنایی نیست... با عدالت همراه نیست، سیاهنمایی کردن هست. شما از سیاست تبلیغات و فضای مجازی و اینها چقدر اطلاع دارید؟
    اصصلا سایت بیدارباش ایشون از مدل گرافیکش و مطالبش و پادکستها و قلم نوشته ها و عکسای شهید در اسلاید شوها و عکسهای یادگاری و آتلیه ای ایشون، همه  و همه یک هدف رو میرسونه که قصد ایشون سیاهنمایی و ضربه به نظام اسلامیست...
    نظام اسلامی که در داخل و خارج هزاران هزار دشمن داره
    و البته دل مظلومان و مستضعفان همراه با رهبر این جامعه ست... این نشانه حق بودن این نظام و اتصالش به امام زمانه...

    ایشون که از سیدحسن نصرالله که بالاتر و بیشتر نمیفهمه! سیدحسن وسط خط مقدم جنگ نظامی و فرهنگی ، با نهایت قدرت داره تبیین میکنه و مجاهده...
    همچین سید حسن نصراللهی میفرماید که امام خامنه ای سید و مقتدا و مرجع جامع و کامل و عارف و... هست و دست حضرت آقارو میبوسه ایشون...

    حالا یک عده ای سودجویانه حرفایی که مردم دوست دارند رو میزنند اما هدفشون متهم کردن شخص سیدعلی خامنه ای روحی فداه است...
    از مسائل اجتماعی و عرفی و اینها گفتن و سیاهنمایی کردن، دیگه نتیجه گیری جز این باقی نمیمونه که جوون بگه مشکل از رهبر هست اگر در هرجای مملکت ضعف وجود داره...
    بله مشکل در افرادی که در نظام هستند و در روحانیت و ... هست. زمان حضرت رسول هم بود و زمان امیرالمومنین هم اختلاس و رشوه و فساد بود...
    با نگاه امثال آقامیریها کم کم ریشه ولی فقیه و امام زمان و همه چی رو باید زد ( این یک مسئله پنهان است و نمایان نیست )
    عده ای آگاهانه این کار رو میکنن و عده ای ناآگاهانه.

    اما به هوش باشید و به هوش باشیم
    ظهور خیلی نزدیکه و ما وظیفه داریم در هر لباس و مقامی این سید نائب امام زمان رو یاری کنیم تا علم رو بده به دست صاحب زمان عجل الله...

    رفیق عزیزم، ببنید در همچین فضایی وقت داریم خودمون رو مشغول به این وقت تلف کردنها بکنیم یا وظیفمون چیز دیگه ایه؟

    به هرحال موفق باشید
    یاعلی...
    بله درسته،ولی بیشتر مطالعه کنید تا صاحب طومار شیخ شرزین ٢ بشید!
    پاسخ:
    کنایه !
    ولی، شیخ شرزین رو همچین دوست ندارم! چون پای حرفش واینستاد ! وقتی به ضررش بود دروغ گفت
    بعدا که فهمید براش سود داره، اومد وسط...

    ما بیسوادیم
    ولی اگه حرفی بزنیم پای حرفمون وایمیستیم که امیرالمومنین فرمود:
    دروغ نگوید جه وقتی به نفعتان باشد و چه وقتی که به ضررتان باشد..

    در کل مطالعه توصیه خوبیه
    یاعلی...
    عذر میخوام نمی دونستم شیخ شرزین رو دوست ندارید،و نمی دونستم دروغگو بودند،ایشالله همیشه پای حرفتون باشید،عملی باشیدونم
    پاسخ:
    عرض کردم که تحقیق...
    مثلا اگه شیخ شرزین رو نمیشناسیم نباید همینجوری ازش حرف بزنیم...

    نیاز به عذرخواهی نیست عزیز گرامی
    ان شاء الله هممون به حرفهای خوبمون عمل کنیم...
    بازم تشریف بیارید به وبلاگ حقیر و قدم بذارید رو چشممون
    و اگه وبلاگ هم دارید معرفی کنید تا استفاده کنیم

    یاعلی...
  • أنارستان ...
  • الهی ..به مستان میخانه ات...
    پاسخ:
    به آن جرعه نوشان پیمانه ات...
  • پیمان پورجبار
  • باسلام به دوست عزیزم و تشکر از ابراز نظرها و راهنماییهاتون.
    البته که نظر برحقی بود و من تصویر را عوض کردم ولی هدفم از تصویر خودم خدای ناکرده خودنمایی نیست فقط چون خودم علاقه دارم وقتی مطلبی میخوانم عکسی هم از نویسنده اش داشته باشم این بود که عکسی از حقیر را دیدید.والا ما همه از خاکیم و بر خاک آقا...
    مطالب شما جذاب است.دل من هم پر درد است چون کسی که الان هیچ کس به فکر غربتش نیست آقا امام زمانه.البته بلا نسبت شما و امثال شما. ما هم که آقا ایمانمان نصفه نیمه هست... خداوند کمکمان باشد عاقبت به خیر بشیم.
    پاسخ:
    سلامت باشید...
    عاقبت سربند «یا زهرا» گِرِه وا می‎کند
    در رکاب حضرتت حسن ختامم آرزوست
    التماس دعا...
    پاسخ:
    یازهرا...
    ان شاءالله با سربند یازهرا نزد مولایمان به شهادت برسید و برسیم...
    راستی
    ببخشید برادر بزرگوار، وبلاگتان بسیار زیباست که معطر به حضور شهداست...
    هرچه خواستم کامنت بذارم بلاگفا نگذاشت!
    کلا به وبلاگهای بلاگفا نمیتونم نظر بدم
    نمیدونم چکارش هست!؟
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    آمین...
  • مظفر علی معراج
  • عالی
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • ذره ای از تبار نسیان
  • سلام علیکم...

    شعر بسیار خوبی بود..منتها بنده یه ویژگی دارم خوبی و بدیش رو نمیدونم،اینه که اگر ایرادی ببینم حتما تذکر میدم که یه نوشته ی خوب،یا حرف خوب،به نوشته ی عالی تبدیل بشه...

    ان شاء الله که شما پذیرای نقد هستید..مصرع دوم بیت دوم،بر وزن شعر سوار نیست..اگه اونم درست بشه عالی میشه.

    خداقوت
    پاسخ:
    و علیکم...
    این ویژگی شما خیلی خوبه، خدا حفظتون کنه... حدیث داریم مومن آینه مومنه... یعنی عیب دوستش رو نمایان میکنه تا برطرف بشه... پس خصلت خوبی دارید...

    بله، قبلا هم به یکی از بزرگواران عرض کردم که ضعف شعر بنده کاملا مشخصه، این بیت رو هم متوحه شدم حقیقتا
    اما چون شعرهای حقیر بیشتر بستگی به حال و روزم مربوط میشه، برا همون همان لحظه هرچیزی که عنایت کنند رو مینویسم روی کاغذ
    بعضی وقتها شده لطفی میکنن و در عرض مثلا 5 دقیقه تمام بیتهای یک شعر پشت سرهم میاد و من فقط ناچارم اونهارو بنویسم!!!
    بعدش هم دیگه زیاد مایل به تغییرش نیستم، مگه خیلی تو  چشم باشه یا مشکل معنایی داشته باشه...

    این مصرع هم که فرمودید کاملا درسته فرمایشتان و از همون اول متوجه شدم
    اما با خودم گفتم شاید: مفهوم مضطر حقیقی دست به دعا  نیاز بوده حتما تو این بیت باشه تا ما بیشتر تفکر کنیم....
    یعنی مفهوم و معنا برام مهم تر بود از وزن و... که البته مفاهیم ناب رو هم میشه در وزنه درست نوشت... اما این بیت اینجوری شد دیگه :)

    ممنون از توصیه خوبتان، سعی میکنم در اشعار آینده برطرف بشه ان شاءالله...
  • ذره ای از تبار نسیان
  • الهی که خدا به قلم شما برکت بده.
    بله از حال شعر گه آدم بیرون بیاد،بهتره تغییرش نده.

    خداقوت.
    پاسخ:
    سلامت باشید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">