رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

انسانی که "درونش" خالی باشد از خداوند
خواسته یا ناخواسته متوجه "بیرون" خواهد شد
وقتی متوجه بیرون شد، محو در "تکثر" خواهد شد
وقتی محو تکثر شد، مست "شهوات" خواهد شد
وقتی مست شهوات شد، از "راه" گم خواهد شد
وقتی از راه گم شد؛
تشخیص "حق و باطل" برایش دشوار خواهد شد

الهی! خالی از نورم مکن، دورم نکن...

.....................

دست بر نقصم زد و سالم شدم
بر در میخانه اش خادم شدم
گفت ساقی: خالص یک رنگ نه ای!
زین سخن لرزیدم و نادم شدم...

...........

قدم بر دیدگان حقیر بذارید در بخش حلقه معرفت مجازی!
.........

اینستاگرام: laahoot313@
سید محمود موسوی ( نادم )

پیوندها

آقاجان !

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ

معمولا ما خیلی زود خسته می شویم

اصلا برای همین عمری در انتظارت نشسته ایم !!!

هرچند: ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

اما جان هر کس که دوستش داری، خودت بلندمان کن...


عکس از وبلاگ: شهر بی پلاک


+ با این اوضاع طبیعیه که نشستهای مهدویتمان هم به ظهور و آقا ختم نشه !


                                یارب الحسین بحق الحسین اشف صدرالحسین بظهورالحجة

نظرات (۱۴)

  • از تبار نسیان...
  • سلام...
    هر حرفی و هر نشستی اگه عمل پشتش نباشه به درد نمیخوره....

    واقعا برای ظهور باید چی کار کرد؟؟؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اول از همه برای خودم میگم
    خودسازی به معنای حقیقی در تمام ابعادش
    چیزی که قبلا در موردش زیاد بحث شده، اما عمل!

    خودسازی حقیقی مهدی باوران و مهدی یاوران
    اللهم حول حالنا بنور المهدی...
  • یاور گلدوز مطلق
  • سلام برادرم

    دلمان برای حضور عارفانه و احساسات پاک و عاشقانه‌ان به معبود تنگ شده بود.

    زیارت قبول انشاالله

    «یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحِیمُ یَا مُقَلِّبَ‌ الْقُلُوبِ‌ ثَبِّتْ‌ قَلْبِی‌ عَلَی‌ دِینِکَ»
    پاسخ:
    سلام برادر بزرگوارم
    عرض ادب...
    به یاد دوستان بزرگوار بودم، ممنونم
    دعا کنید این احساسات به عمل منتهی بشه، عملی ثابت و استوار
    همین دعایی که فرمودید

  • یاور گلدوز مطلق
  • اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر ....
    پاسخ:
    الهی آمین...
  • محمد علمدار
  • :((
    خداجون من که اراده ی سستی دارم خودت یه اراده ی درست و محکم به ما بده.
    پاسخ:
    الهی آمین...
    با عرض سلام و آرزوی توفیق روز افزون و تشکر از مطالب مفیدتان گاهی هم به عالی نیوز سری بزنید و منتظر راهنمایی دوستان هستیم
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شاءالله
    حتما
    رفتن بهتر از ایستادن
    و ایستادن بهتر از نشستن
    و نشستن بهتر از خوابیدن
    و خوابیدن بهتر از خود را به خواب زدن است...

    + سلام و خوش بحالتون که نشستید...
    پاسخ:
    این مقایسه ها دردی رو دوا نمیکنه!
    برای مثلا ارزشیها فرقی بین خوابیدن و نشستن و خود را به خواب زدن نیست!

    سلام
    التماس دعا
    سلام
    سفر خوش گذشت؟؟
    +
    احسنت، زیبا بود...
    پاسخ:
    سلام برادر
    الحمدلله خیلی خوب بود
    +
    سلامت باشید...
  • بانوی عاشق :)
  • احسنت...
    پاسخ:
    ممنون
  • یاور گلدوز مطلق


  • سلام برادر
    این برادر مسلمان از بنده کمک خواست اما کمکی از دستم بر نمی‌آید.
    گفتم شاید شما بتوانید ایشان را راهنمایی کنید.
    http://adamhoshyar55.avablog.ir
    ایشان ادعا میکند که با اجنه در ارتباط است.
    موضوع یک جوری است که اگر بگویم نه، نمی‌شود. اگر بگویم آری که باز هم نمی‌شود.
    این بنده خدا گرفتار است. یعنی کامنت گذاشته بود با خواهش و التماس که به دادم برسید.
    به فرموده و دستور رسول الله، وقتی ندای کمک خواستن از ایشان شنیدم نتوانستم سکوت کنم و با اینکه سخنان ایشان را باور نکردم اما حدس زدم شاید گرفتاری ایشان با سخنان شما حل شود.
    اگر برایتان مقدور بود این برادر مسلمان را از این شبهه خارج کنید.

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عرض ادب...
    ان شاءالله محک میزنم ایشون رو اگه خواستن از حقیر هم کمک بگیرن، حتما...
    خدا خیرتون بده که دغدغه دارید...
    ملتمس دعایم شدیدا
    یازهرا...
    سلام خدا قوت
    ممنون
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سلامت باشید...
    راسش یادمه سال قبل بود
    توی محیط گناهی قرار گرفته بودم وسوسه شیطان هم بسی بود
    همینجوری باخودم صحبت میکردم که آخدا کمکم کن...چراکمکم نمیکنی...یه راه بهم نشون بده...
    واز این حرفا
    همینجورکه داشتم این جمله هارو تند تند تکرار میکردم یدفعه به خودم اومدم دیدم دیگه اون جمله روتکرار نمیکنم انگار یه جمله دیگه هس...
    چندلحظه توجه کردم به جمله م(گیج شده بودم)دیدم تند تنددارم این متن رو تکرار میکنم
    ومن یتق الله یجعل له مخرجا...ومن یتق الله یجعل له مخرجا
    انگاری یکی بهم اقا میکرد
    انقــــــــــــدر خوشحال شدم
    التماس دعا:(
    پاسخ:
    الحمدلله
    عاقبت به خیر بشید ان شاءالله

  • پیمان پورجبار
  • سلام به برادر عزیزم.بسیار خوب نوشتید مثل همیشه.
    نمیدانم چگونه دعا کنم اما با وجود تیره گی های بسیار در بین افرادی که خود را دیندار نشان میدهند فقط دعا میکنم همه مسلمین ظرفیت پذیرش ظهور امام زمان (عج) را داشته باشند و لااقل با ایشان مخالفت نکنند...
    پاسخ:
    سلام علیکم برادرم
    ان شاءالله به زودی ظهور تحت هر شرایطی
    ان شاءالله خیلیها همسو میشن، هرچند در روایات چیز دیگه ای مطرحه!
    به هرحال حداقل خودمون رو باید درست کنیم و اظرافیانمون رو
    التماس دعا...
    ایشالله باشیم ودولت کریمه رو ببینیم
    پاسخ:
    ان شاءالله...
    اللهم عجل لولیک الفرج :-)
    پاسخ:
    آمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">