رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

انسانی که "درونش" خالی باشد از خداوند
خواسته یا ناخواسته متوجه "بیرون" خواهد شد
وقتی متوجه بیرون شد، محو در "تکثر" خواهد شد
وقتی محو تکثر شد، مست "شهوات" خواهد شد
وقتی مست شهوات شد، از "راه" گم خواهد شد
وقتی از راه گم شد؛
تشخیص "حق و باطل" برایش دشوار خواهد شد

الهی! خالی از نورم مکن، دورم نکن...

.....................

دست بر نقصم زد و سالم شدم
بر در میخانه اش خادم شدم
گفت ساقی: خالص یک رنگ نه ای!
زین سخن لرزیدم و نادم شدم...

...........

قدم بر دیدگان حقیر بذارید در بخش حلقه معرفت مجازی!
.........

اینستاگرام: laahoot313@
سید محمود موسوی ( نادم )

پیوندها

صلی الله علیک یا ابالحسن الرضا علیه السلام

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ب.ظ

در حیرتم که پی رنج رفته ام عمری
غافل ازین که نقشه ی گنج در حرم بوده
عمریست نام حسین بر لبم، ولی افسوس
زنجیر و طبل و بیرق و سنج در حرم بوده
بر هر دیار گذر کرده ام ولی صد وای
غافل که ناب ترین جای دنج در حرم بوده
سرمست چنج دلار و ریال ها نفهمیدم
محبوب ترین واسطه ی چنج در حرم بوده!
حالا که وقت ظلمت دجال هاست، فهمیدم
عمری تمام، ناخدای لنج در حرم بوده

نظرات (۶)

سلام

خوش به سعادتتان
من هم همسایه بانوی قمم

بعد هجده سال هفته قبل مشهد بودم.
خیلی آرام بودم و شاد
پاسخ:
و علیکم السلام

الحمدلله
هوای حرم بی بی جان هم همین حال و هوای حرم برادرش رو داره...

دو، سه سالی میشه قم نیامدم ولی خیلی داغونم...
خاطرات خوبی از حرم بی بی جان معصومه دارم...

اجرکم عندالله
  • به یادش و به یاریش
  • و زبیرها با اینکه مسلمان بودند به علت رکودشان از رسول گسستند!


    الهی واختم لنا بالتی هی احمد عاقبه...

    ...

    سلام و سپاس از حضورتان

    پاسخ:
    اللهم آمین
    علیکم السلام
    سلامت باشید
    یاعلی...
  • دقیقه های انتظار
  • دل من گم شد اگر پیدا شد / بسپارید امانات رضا
    و اگر از تپش افتاد دلم / ببریدش به ملاقات رضا

    ممنون از حضورتون.
    پاسخ:
    سلامت باشید
    همچنین
    یاعلی...
    سلام همکار ارجمند
    ممنونم که به خیمه ی شهدا اومدید
    نظرات ارزندتون برای من و وبم راهگشاست.
    بازم تشریف بیارید....یاعلی(ع)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    وفقکم الله
    یاعلی...
  • خواهر دینی شما
  • سلام علیکم
    ممنون از حضورتان  تصویر مناسبتری جایگزین شد
    پاسخ:
    و علیکم السلام
    سلامت باشید
    یاعلی...
    یا رب
    سلام
     ناب ترین جای دنج در حرم بوده
    خیلی زیبا بود 
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام علیکم
     نظر لطفتان است

    سلامت و مستدام باشید زیر سایه امام رئوف...

    اللهم عجل لولیک الفرج وارزقنا زیارته و معرفته
    یاعلی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">