رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

انسانی که "درونش" خالی باشد از خداوند
خواسته یا ناخواسته متوجه "بیرون" خواهد شد
وقتی متوجه بیرون شد، محو در "تکثر" خواهد شد
وقتی محو تکثر شد، مست "شهوات" خواهد شد
وقتی مست شهوات شد، از "راه" گم خواهد شد
وقتی از راه گم شد؛
تشخیص "حق و باطل" برایش دشوار خواهد شد

الهی! خالی از نورم مکن، دورم نکن...

.....................

دست بر نقصم زد و سالم شدم
بر در میخانه اش خادم شدم
گفت ساقی: خالص یک رنگ نه ای!
زین سخن لرزیدم و نادم شدم...

...........

قدم بر دیدگان حقیر بذارید در بخش حلقه معرفت مجازی!
.........

اینستاگرام: laahoot313@
سید محمود موسوی ( نادم )

پیوندها

بیا اگر که کمی، ذره ای جگر داری...

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

به مناسبت میلاد مولانا صاحب الزمان روحی و جسمی لتراب مقدمه الفداء...


اگر مرا تو ببینی به وضع بیماری          

برای آن که ز فعلم خودت خبر داری

نفس نفس که زدم از نفس نیافتادم

یقین نموده ام آقا به من نظر داری

چقدر نوکر پستی برای تو بودم

حقیقت است بگویی به من : ضرر داری!

اگر به چشم بصیرت ببینمت ، گویی:

برای حالِ دلِ ماهیان خطر داری!

و یا اگر شنوم نغمه ات، چنین گویی:

بیا اگر که کمی ، ذره ای جگر داری

گدای بی کسم آقا نه یک نفر دارم!

خوشا به حال تو آقا چقدر نفر داری!!! 1

اگر که وصفِ دلِ بی قرار من خواهی

خسی میانه ی  خوبان، ز من حذر داری

برای جرم من آقا تو گریه می کردی 2

برای همچو منی، حیف از آن هدر داری...

هزار بلبل عاشق  نه  بی عدد آقا

فدای آن همه اشکی که بر بصر داری...

به جانِ جانِ شما قول می دهم آقا

شَوَم همان که تو خواهی و آن به سر داری...

از این که سوخت ( نادمت ) میان برزخ خویش!

یقین نموده ام آقا به من نظر داری...



عکس از: http://mojtabapoormahmood.blogfa.com


1 : این همه لاف زن و مدعی عصر ظهور، پس جرا یار نیامد که نثارش باشیم؟

     سالها منتظر سیصد و اندی مرد است، آن قدر مرد نبودیم که یارش باشیم!

2 : در روایات آمده که هر دوشنبه و پنجشنبه نامه اعمال شیعیان به دست امام زمان می رسه، اگه اوضاعش خوب باشه مولامون

خوش حال میشن و شکر میکنن... و اگه اوضاع داغون باشه، آقامون نارحت میشن و غصه میخورن و برای ما طلب استغفار میکنن...

                          اللهم عجل لولیک الفرج وارزقنا زیارته و شفاعته و معرفته و اجعلنا من المستشهدین بین یدیه

نظرات (۳۸)

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین
  • نشانه گمنام
  • وای بر ما که چقدر فاصله داریم تا به ظهور
    امام ببخش که نوز که هنوز است برایمان دعا می خوانی و ما هنوز غرق در دنیای فانی هستیم و شما رو نمی بینیم
    سلام و عرض ادب
    بسیار زیبا و غریبانه بود
    عیدتون مبارک
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام...
    سلامت باشید
    اللهم عجل لولیک الفرج
    علی یارتون
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ولادت حضرت علی اکبر سلام الله علیه و روز جوان صمیمانه بر شما مبارک

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام اخوی...
    تبریک
    ان شاءالله همیشه سر سفره حضرت زهرا باشید...
    علی یارتون
    این همه لاف زن و مدعی عصر ظهور.... پس جرا یار نیامد که نثارش باشیم؟

    سالها منتظر سیصد و اندی مرد است.... آن قدر مرد نبودیم که یارش باشیم!
    پاسخ:
    نبودیم...
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • بسیار بسیار زیبا و استادانه بود...
    پاسخ:
    نه بابا، این طور نیست!
    اللهم عجل لولیک الفرج

    میشه خواهش کنم لینکم کنی؟
    iamson.blog.ir
  • ترانه هستی

  • اشاءالله چنان خدا رو بندگی کنیم،که مولا دلش شاد بشه و وقتی نامه اعمالمون به دستش میرسه دل شکسته نباشه.
    اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان
    پاسخ:
    الهی آمین...
  • حاجیMORADOF ...
  • http://bayanbox.ir/info/7971211171002580448/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%82%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-mp4

    سلام
    لطفا این کلیپو تماشا بفرمایید....
    پاسخ:
    سلام
    دیدم، خیلی خوب
    دعا میکنم غرق باران شوی
    چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
    چو یاران مهدی شمارش کنند
    دعا میکنم جزء یاران شوی..
    بیا که جاده ی مشهد به کربلا برسد
    به کس نمیرسد این امتداد غیر از تو ...
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    به گوش بودن یک چیز است و در صحنه بودن یک چیز است !
    پاسخ:
    بله همین طوره
    گوش یک چیزی و در صحنه بودن چیز دیگریست!

    اما وقتی برای شما ( ان شاءالله فردی ولایتمدار و با بصیرت ) حرف از گوش به فرمان بودن میزنیم یعنی همان گوش کردن حقیقی که منتج به عمل کردن و در صحنه بودن هست بشود...

    اساسا وقت این گذشته که هنوز در این لغت بازی ها درجا بزنیم!!!

    یاحق...
    بله
    لغت بازی خوب نیست !
    بصیر بودن عالی است
    التماس دعا
    یا زهرا
    پاسخ:
    ان شاءالله بصیر باشیم و در صحنه
    سلامت باشید
    دست مادر همراهتون...
  • احسان پروانه
  • سلام ممنون از حضورتون ، ان شاالله که موفق باشید
    اگر با تبادل لینک موافق بودید حتما بهم خبر بدید
    پاسخ:
    سلامت باشید...
  • ... یک بسیجی ...
  • من یک آریایی ام؛

    اهورامزدای من الله است،

    از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،

    از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،

    امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،

    شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،

    آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،

    قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،

    زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ،

    آری آری من یک ایرانی ام...
    و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

    آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
    .......
    ...
    به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
    مهم این است که فقط انسان باشی...
    پاسخ:
    بله خب...
  • گلستان بلاگ
  • سلام و عرض تبریک اعیاد
    با تشکر .این مطلب در گلستان بلاگ منتشر شد.
    http://golestanblog.ir/%D8%A8%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%87-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%8C-%D8%B0%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%DA%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/
    منتظر مطالب بعدی شما هستیم.
    یاعلی. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    علی یارتون...
    بر روی دلم دست گذاشتید !
    البته چیز های دیگه ای هم هست که یکی از اون ها فکر و تفکر هستش !
    پاسخ:
    البته فکر و تفکر همراه با ریزبینی و نکته سنجی: همانی که در قرآن با واژه یشعرون آمده!
    نمیگه منافقها فکر نمیکنن، میفرماید ریزبین و عاقبت اندیش و موشکافانه فکر نمیکنند!
    و این درد ماست...
    از اینها گذشته! نظم و تفکر و تدبر و...
    چیزهاییه که به اونها فکر میکنم و قبولشون دارم و اما خودم زیاد رعایتشان نمیکنم!!!
    این درد اساسی اساسی اساسی ماست...
    مخصوصا متولیان مسائل فرهنگی! بعد میبینیم کارها جلو نمیره!
    معلومه کلام پیر فرزانه مان مراممان نشده:

    http://rashahat.blog.ir/post/imam

    البته خودم رو عرض میکنم...
  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام علیکم.
    با پست های زیر بروزیم...
    + فراخوان بهترین شعار قرارگاه سایبری دریچه انتظار
    + همسری که دلش آینه خورشید است
    + آیا رهبر ایران جام زهر صلح را می نوشد؟!
    + نماهنگ برکت مذاکره از علی اکبر قلیچ / دانلود
    + نماهنگ دولت دیکتاتور از نیما علامه/ دانلود
    + جهادی دیگر در مرکز توانبخشی جانبازان
    + از ما گفتن بود...
    + در حاشیه مذاکرات!
    + تجمع بزرگ مردمی «ما اجازه نمی دهیم» / فردا در مشهد
    + بازرسانی با چشمان بسته؛ فیلمی از دکتر عراقچی!
    + نظر دکتر احمدی نژاد درمورد بازدید از مراکز نظامی ایران
    + ملت اباذری، از تحریم نمی ترسد!
    + تقابل رهبری و روحانی به سبک آرمان هاشمی!
    + آرمیتا به آرزویش رسید!
    + عاقبت مذاکرات!!!
    + غواصانی که با شهادت از تفحص برگشتند!
    + من یمنی ام ...
    + نقش سران فتنه در حادثه ورزشگاه تبریز!!!
    + دانلود نماهنگ جدید "بازی ادامه دارد..." از حامد زمانی

    در "دریچه انتظار" منتظر حضور پرمهرتان هستیم؛
    darichehentezar.blog.ir
    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شاءالله...
    نامه ی یک خنده ربوده شده ی عذر خواه به رئیس الممالک
    پاسخ:
    ما که بیسواطیم!
    سلام علیکم مومن
    وبلاگ شهید مرادی به روز شد
    http://shahidmoradi.blog.ir/
    این وبلاگ هفته ای یک بار به روز می گردد
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    ان شاءالله
    یاحیدر...
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    بروزم اگر تونستین سر بزنین
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ان شاءالله
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    سلام علیکم

    شعر زیبایی بود!
    دل را لرزاند...

    به ما هم سر بزنید
    در خدمتیم

    یاعلی
    پاسخ:
    علیک السلام
     سلامت باشید
    حتما
    علی یارتون...
  • احمد جاودان
  • لذت بردم
    موفق باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    الحمدلله
    سلامت باشید
    علی یارتون...
  • آرمان بدیعی
  • یکی دو ساله حال ما بهتره
    خدا وکیلی خیلی خوش میگذره
    نعمت ما فتّ و فراوون شده
    اوضاع دهکده دگرگون شده
    درختا بیشتر میزنن جوونه
    آفتاب دیگه پوستو نمی‌سوزونه
    یونجه‌ی کمتر میخوره الاغم
    دیگه مریضی نمیاد سراغم
    شیر بزا و گاوا بیشتر شده
    محصول باغا دو برابر شده
    مردم میگن هرچی به ما رسیده
    از برکت این دولت جدیده
    دوباره کاغذ و قلم به دستم
    کنار جوب مزرعه نشستم
    می‌نویسم از یه ده خیلی دور
    یه نامه‌ای واسه رییس جمهور
    می نویسم تو این خطوط بالا
    اول نامه «بسمه تعالی»
    منم تقی پسر رقیه بیگم
    آقای روحانی سلام علیکم
    سلام رییس جمهور خوب و دلسوز
    حلال مشکلات ما تو صد روز
    حاج حسن عزیز خوبه حالت؟
    معتدله هنوز اعتدالت؟
    قربون اون تدبیر و اون امیدت
    قفلای ما فدا سر کلیدت
    جان خودم تو خیلی مردی والا
    تو اقتصاد معجزه کردی والا
    هیچ خبری نیست دیگه از تورم
    دیگه فشاری نیست روی مردم
    تو دیوار تحریما رو شکوندی
    تَرَک چیه تو اصلا ترکوندی
    تو مملکت هیچی دیگه گرون نیست
    هیچ کی عزادار خرید نون نیست
    فضای اقتصادی سالم شده
    قیمتا شیبش چه ملایم شده
    دور و برم نشستن این جوونا
    اینم دو جمله از زبون اونا
    فدای کابینه‌ی کاردرستت
    لایک تموم مملکت تو پستت
    شما آناناس همه‌ی ما شلغم
    تیپ بنفش خفنت تو حلقم
    این جوونا خیلی هواتو دارن
    تو فیس بوکت همش کامنت میذارن
    من که از این بازیا یاد ندارم
    تو این چیزا اصلا سواد ندارم
    تبلت و لب تاپ نمیدونم چیه
    وایبر و واتساپ نمیدونم چیه
    رایانه که باعث الافیه
    همین که یارانه داریم کافیه
    تا قِرون آخرشم می‌گیریم
    قطعش کنی دق می‌کنیم می‌میریم
    بهتر شده اوضاع اقتصادی
    با اون سبد آخریه که دادی
    مرغش میداد یه خورده طعم لاستیک
    سبد نداشت که، ریخت توی پلاستیک
    هنوز یه وقتا موقع مصرفش
    یاد می‌کنیم از خاطرات صفش
    راستی چطوره احوال داداشی؟
    همونی که هرجا میره باهاشی
    هواشو داشته باش به هر قیمتی
    حتی شده با اموال دولتی
    سفر اگر خواستی بری به خارج
    اونم ببر بی خیال مخارج
    هرجا که هستی کنارت می‌شینه
    کور بشه هرکی نتونه ببینه
    هرچی باشه شما با هم داداشین
    باید هوای همو داشته باشین
    دلم شده برای دیدنت تنگ
    راستی شما حقوقدانی یا سرهنگ؟
    اصلا ولش کن این چیزا به ما چه
    گونه تو خراکه چندتا ماچه
    دیدن تو باعث خوشحالیه
    اگرچه که خزانتون خالیه
    مردم ما دوسِت دارن حاج حسن
    یه وقتایی بیا به ما سر بزن
    بذار که بنزای ضد گلوله
    یه بار بیفتن توی چاله چوله
    بزن کنار چندتا محافظاتو
    تا ببینیم یه گوشه از عباتو
    بیا خودم واکس بزنم به کفشت
    فدای اون لباده‌ی بنفشت
    اما تو که سرت شلوغه بابا
    وقت نداری سر بزنی به ماها
    پسر داییم که اسمش هم مراده
    همش فقط به فکر انتقاده
    با اینکه خیلی خیلی بی سواده
    منتقد اوضاع اقتصاده
    میگه چرا گرونیه تو ایران؟
    انگاری تازه رسیده به دوران
    طرفدار حقوق مردم شده
    دو ساله که شناسنامه‌اش گم شده
    همش میگه هوای کشور پسه
    واسه‌ی فرهنگ ما دلواپسه
    نمیدونه کار تو رو حسابه
    خبر نداره اعصابت خرابه
    برای تو درست کرده مشکل
    مرتیکه لبو فروش بزدل
    میگه مذاکرات بوده بی ثمر
    فکر میکنه هنوز تو عصر حجر
    غصه دین دیگرانو داره
    شغل که نداره صبح تا شب بیکاره
    میگه همه باید باشن خوش اخلاق
    حتی اگه شده به زور شلاق
    هیچکی نباید کار زشتی کنه
    میخواد به زور ما رو بهشتی کنه
    باید باهاش یه خورده صحبت کنی
    بلکه شما اونو نصیحت کنی
    حرفای اون به مفت هم نمی ارزه
    همش میگه از ترس داره میلرزه
    من و سه تا عموم و چهارتا عمم
    بهش میگیم خوب برو به جهنم
    این جوری حرف زدن اصلا یعنی چی؟
    انتقاد از کار حسن یعنی چی؟
    کار حسن بدون انتقاده
    انتقادا به احمدی نژاده
    راستی حسن چقدر تو ناقلایی
    میگن که تو رفیق کدخدایی
    اون روزای اولی که اومدی
    یکی دوبار بهش تلفن زدی
    واقعیه حرف اونا حسن جان؟
    قسم بخور، حسن بگو به قرآن
    خوبه دیگه پس همه چی ردیفه
    وقتی کارا دست تو ظریفه
    من ندیدم تا حالا کدخدا رو
    اما چه خوب شد که داریم شما رو
    همه میگن که کدخدا بی‌رحمه
    فقط جواد زبونشو می‌فهمه
    محرّما تو هیأتا که رفته
    درس مذاکراتو یاد گرفته
    میره به کدخدا میگه با خنده
    که آبو روی باغ ما نبنده
    از مشکلات روستا دم میزنه
    میره یکم باهاش قدم میزنه
    جواد میگه ما باید عادت کنیم
    کدخدا هرچی گفت اطاعت کنیم
    چقدر خوبه شماها با ما هستین
    چه خوبه که به فکر روستا هستین
    اگر دوباره دیدی کدخدا رو
    تو برسون بهش سلام ما رو
    دنبال راه گذر از رکودی؟
    کاشکی که زودتر به ما گفته بودی
    بنده خودم تو این کارا واردم
    کار نداره، میخوای بهت یاد بدم؟
    مزرعه مشتی کنار روده
    همیشه هم توش پر سم و کوده
    هرکی میخواد شنا کنه توی رود
    اول باید عبور کنه از رو کود
    پاچه‌ها رو یه کم می‌گیری بالا
    دنبال ما زود میدوی تو حالا
    غصه نخور اصلا نداره زحمت
    رد میشیم از روش با خیال راحت
    وزیر ارشاد تو خیلی شاده
    عجب مجوزای خوبی داده

    همیشه با ناز و ادا و لبخند
    حال داده به خانومای هنرمند
    اهل هنر باید هم آزاد باشن
    نه که اسیر گشت ارشاد باشن
    کابینه‌ی تو همه کار درستن
    راه خروج از مشکلاتو جستن
    اگر که اشکالی تو کارشونه
    تقصیر دولتای قبلی تونه
    آخه ما که خوب می‌دونیم قصه رو
    خرابه تحویلت دادن کشورو
    دولتای قبلی چه حالی کردن
    کل خزانتونو خالی کردن
    بهتره که دست رو دلت نذارم
    بیشتر از این سرت رو درد نیارم
    عذر میخوام طولانی شد مطالب
    راستی حسن یه چیز خیلی جالب
    اون رفیقت که هست همیشه باهات
    حمایتت می‌کرد تو انتخابات
    که از امام هزارتا قصه داره
    تو ده ما یه باغ پسته داره
    آقازاده‌ش هیچ جوری گیر نیفته
    میگن که گردن باباش کلفته
    کاشکی یه دونه پارتی هم ما داشتیم
    کاشکی ما هم از این باباها داشتیم
    خُب دیگه کاری نداری حاج حسن
    تو مایه‌ی افتخاری حاج حسن
    ما با تو همدلیم و همزبونیم
    غصه نخور ما با تو مهربونیم
    مردم ما قدر تو رو میدونن
    اینجا همه سلام می روسنن
    ما همه تو حمایت از تو سفتیم
    پیام انتخاباتو گرفتیم
    آ شیخ حسن پس به امید دیدار
    کار نداری؟ فعلا خدا نگهدار !
    پاسخ:
    هرچند ربطی به پست بنده نداشت!
    ولی خیلی با این شعر حال کردم...
    یاعلی
    یک عمر تو زخم‌های ما را بستی
    هر روز کشیدی به سر ما دستی
    شعبان که به نیمه می‌رسد آقاجان!
    ما تازه به یادمان می‌آید هستی!
    پاسخ:
    شرمنده آقا!
    دعا کن رزمنده باشیم برات...
    تو دلت بیشتر از ما تب هجران دارد...
    پاسخ:
    ...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یاصاحب الزمان!

    ببین منظومه های آفرینش رو به پایان است...

    سراپا شور، گل کن نوبت حسن ختام توست ...


    آقا جان ما از همه مکتب ها و حزبهای سیاسی خسته ایم ...
    پاسخ:
    یا صاحب الزمان!
  • آرام صولتی
  • این نظررو خیلی دوست داشتم.......

    من یک آریایی ام؛

    اهورامزدای من الله است،

    از تبار کوروشم ، ولی شاهم حسین بن علی (ع) ست،

    از دیار آرشم ، ولی کماندار من مسلم بن عقیل است،

    امپراطوری ام هخامنشی ست ، ولی جغرافیای من بین الحرمین است،

    شاه عباس را دوست دارم ، ولی شاه من عباس بن علی ست ،

    آری من ایرانی ام عاشق کاوه ، مدیون نادرشاه ، ولی پیامبرم محمدبن عبدالله(ص)است،

    قدمت کشورم از ماورای تاریخ است وبه قدمت آن مینازم ، ولی معنای تاریخ برای من فقط از هجرت پیام آورم ازمکه به مدینه است،

    زیبایی های تاریخ کشورم را دوست دارم ، ولی تمام زیبایی های دنیا را در کلام مولایم حیدرکرار میبینم ،

    آری آری من یک ایرانی ام...
    و متنفرم از کسانی ک به اسم تاریخ کشورم به اعتقاداتم ضربه میزنند...

    آری من از تو بیشتر عاشق ایران و ایرانیم من فرزند کوروشم و خاک پای حیدرم
    .......
    ...
    به خدا هم میشود فرزند کوروش باشی و هم عاشق آزادگی حسین(ع).....
    مهم این است که فقط انسان باشی...

    انشالهه که زودتر ظهور کنن...گرچه اکثر علما میگم دیگه چیزی تا ظهورشون نمونده
    پاسخ:
    ان شاءالله نزدیکه هممون پای رکاب ارباب عرض ادب کنیم و چشممون به جمالشون روشن بشه و شهادت...
    وبلاگ خیلی باحالی داری . لطفا بیا از حالا توی اینترنت برای هم دوست های خوبی بشیم و به وبسایت های هم نظر بدیم . اگه دوست داری از حالا به وبسایت های هم نظر بدیم بیا به وبسایتم اولین نظر رو بده . بعد همیشه به مطالب و سایت هم نظر میدیم
    ادرس سایتم : www.parska.ir

    پاسخ:
    :)) !!!
    بعضیها...
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • الهم عجل ولیک الفرج.....
    پاسخ:
    الهی آمین...
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام دوست من؛لطفا به وبلاگ من سر بزن و آخرین مطلبم رو بخون و کپی کن و گسترش بده.ممنون
    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید
    میلاد مبارک
    پاسخ:
    تبریک...
    سلام
    صوت منتشر نشده از علامه حسن زاده آملی درباره رهبر معظم انقلاب:
    http://ghasedoon.blog.ir/post/290
    یا علی
  • حسین یاوری
  • سلام
    ممنون که اومدید .
    دقیقا همینه که فرمودید .
    دم شما گرم
    پاسخ:
    علیک سلام
    دم شما هم گرم...
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    عید بر شما مبارک
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    علیک السلام و رحمةالله
    همچنین بر شما و جمیع عاشقان
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • رحمانیان. عباسی
  • سلام لطفا از مطلب ختم صلوات در وبلاگم دیدن کنید و تعداد صلواتی که تمایل دارید هدیه کنید در قسمت نظرات ذکر کنید.با تشکر
    سلام

    لطفا به وبلاگم تشریف بیارید و تعداد صلواتی که میالید به امام زمان هدیه کنید رو توی کامنت اعلام کنید.....وقتتون رو نمیگیره انشالله امام زمان به همه ی ما کمک کنه واسه زندگیمون.

    منتظرتونم
  • ققنوس بی بال در اوج آسمان
  • در ره عشق
    جگرشیرگر داشت کسی می ماند
    اللهم عجل لوبیک الفرج
    پاسخ:
    آلهی آمین...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">