رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

رشحات...

سلمانها درحالی که کافر بودند حرکتشان آنان را به رسول منتهی کرد!و زبیرها درحالی که با رسول بودند، رکودشان آنها را به کفر پیوند زد. (ع ص)

انسانی که "درونش" خالی باشد از خداوند
خواسته یا ناخواسته متوجه "بیرون" خواهد شد
وقتی متوجه بیرون شد، محو در "تکثر" خواهد شد
وقتی محو تکثر شد، مست "شهوات" خواهد شد
وقتی مست شهوات شد، از "راه" گم خواهد شد
وقتی از راه گم شد؛
تشخیص "حق و باطل" برایش دشوار خواهد شد

الهی! خالی از نورم مکن، دورم نکن...

.....................

دست بر نقصم زد و سالم شدم
بر در میخانه اش خادم شدم
گفت ساقی: خالص یک رنگ نه ای!
زین سخن لرزیدم و نادم شدم...

...........

قدم بر دیدگان حقیر بذارید در بخش حلقه معرفت مجازی!
.........

اینستاگرام: laahoot313@
سید محمود موسوی ( نادم )

پیوندها

در این شب می بده مستانه ام کن...

پنجشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ

یا ائمتی! کم من و کرم شما...



(از اشعار قدیمی حقیر)


بگفتا مصطفی در شور و شینم                 ز  یمن  مقدش  در  زیر  دینم
چو گفتا این  بدانید اهل عالم!                  حسین از من بُوَد من از حسینم

                        ...........................................  
               
علی بن الحسین ،هادی دینی                    پناه مستمندان  در زمینی
بُوَد معلوم از آن سجده هایت                    امام عشق ،  زین العابدینی

                        ..........................................


ابالفضل،با وفا، ای با مروت                      خداوند ادب ، ای کوه غیرت
اگر بودی نمی خوردند سیلی                      زنان  با حیای  آل عترت
1


1. شرمنده دست خودم نیست...

نظرات (۱۹)

سلام
ممنون از نظر قشنگتون
البته لیاقتم اونقدرا نیست که شهید شم
ولی دعاتون میکنم حتماً به آرزوتون برسین
یا حق
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
اگه بحث لیاقته که من هیچ...
اما اون خدایی که شهید میکنه خیلی کریمه
پس دعام کنید. ممنون
فداک یا اباعبدالله

سلام
ایام مبارک
پاسخ:
علیک سلام اخوی
همچنین بر شما
یاحسین...
  • حسین عبداللهی
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    خب چاره ای نبود کوتاه تر میشد جواب ناقص می موند.
    وبتون رو دیدم مطالب خوب و مفیدی دارید
    ایشاالله همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید.
    پاسخ:
    علیک سلام
    همچنین
    سلامت باشید...
  • حسین عبداللهی
  • شما لینک شدید.
    پاسخ:
    تشکر
    همچنین
    سلام...
    تولد امام حسین عزیزم
    حضرت عباس گلم
    حضرت سجاد مهربونم
    روخدمتتون تبریک عرض می کنم :-)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همچنین...
    با عرض سلام و ادب و احترام و تشکر از اینکه با مراجعه به عالی نیوز پیام گذاشته اید از شما دعوت می شود که در صورت آمادگی برای تبادل لینک اطلاع دهید
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    بله حتما
    سلام
    اشعار زیبا ست


    عیدتون هم مبارک
    پاسخ:
    علیک السلام
    تبریک
    سلام
    عیدتون مبارک

    شعر زیبایی بود
    خداقوت

    یاعلی
    پاسخ:
    علیک سلام
    سلامت باشید...
    سلام بسیار زیبا بود...
    پاسخ:
    سلام...
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با 2 موضوع
    پاسخ:
    سر زدم
    تشنه ام تشنه ترم کن بر غمت
    یا بمیرم یا شهادت یا حسین
    یکشبه راه مرا کوتاه کن
    با نگاهی از محبت یا حسین
    دوست دارم پیشت آیم لحظه ای
    تا نمایم با تو صحبت یا حسین...
    سلام ممنون که به وبم سر زدین.اعیاد شعبانیه مبارک
    پاسخ:
    سلام
    یاحسین...
  • محمد شورگشتی
  • سلام .
    در پناه اهل بیت (ع) مؤید باشید رفیق!
    پاسخ:
    سلام...
    همچنین اخوی!
    اگر مرا رها کنی
    تو را رها نمی کنم
    پاسخ:
    یاحسین...
  • ف.ع ‏ ‏‏ ‏
  • سلام
    اول از همه اعیاد رو بهتون تبریک میگم
    دوم ممنون از اینکه سر زدید و نظر گذاشتید
    سوم شعرهاتون عالی بودند :)
    چهارم وبلاگ بسیار خوبی دارید ، مطالب کاملا خالصانه بی تملق هستند ...
    پاسخ:
    سلام
    همچنین بر شما مبارک باشه
    وبلاگ خوبی داشتید
    نظر لطفتونه :)
    ان شاءالله که اینطور باشه...

    تبریک ما را هم پذیرا باشید..
    پاسخ:
    سلامت باشید...
  • محمد علی بخشی پور
  • بسیار زیبا بودند
    خداحفظتون کنه
    پاسخ:
    لطف دارید
    سلامت باشید...
  • سید امیر مسعود سرابادانی
  • واقعا زیباست....تمام مطالبتون
    خوشحال میشم وبلاگ من رو با اسم دست از طلب ندارم لینک کنید.من شما رو لینک کردم.
    پاسخ:
    نظر لطفتونه...
    بله لینک شدید
    یاعلی...
    یا علی مدد
    پاسخ:
    علی یارتون
  • مهدی خلیلی
  • عالی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">